Wyroby medyczne – jak je reklamować według nowych zasad

/appFiles/site_102/images/autor/xW4zjyoBXqmZQ8r.jpeg

Autor: Anna Wilińska-Zelek

Dodano: 16 marca 2023
Wyroby medyczne – jak je reklamować według nowych zasad

Lekarz, farmaceuta lub inna osoba, która na potrzeby promocyjne stwarza pozory wykonywania zawodu medycznego, nie może reklamować wyrobów medycznych. To zmiany, które zaczęły obowiązywać od 1 stycznia 2023 r. Sprawdź, jak je stosować w praktyce.

Do wyrobów medycznych, zgodnie z definicjami prawnymi, nie zaliczamy leków ani produktów leczniczych, których zasady reklamowania określa ustawa Prawo farmaceutyczne. W artykule szerzej omówimy zmiany prawne dotyczące jedynie wyrobów medycznych, do których zalicza się np. okulary korekcyjne, materiały opatrunkowe czy protezy.

Czytaj więcej na temat obowiązków i odpowiedzialności menedżera placówki medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
reklama leków