Wyroby medyczne – jak je reklamować według nowych zasad
Lekarz, farmaceuta lub inna osoba, która na potrzeby promocyjne stwarza pozory wykonywania zawodu medycznego, nie może reklamować wyrobów medycznych. To zmiany, które zaczęły obowiązywać od 1 stycznia 2023 r. Sprawdź, jak je stosować w praktyce.
Do wyrobów medycznych, zgodnie z definicjami prawnymi, nie zaliczamy leków ani produktów leczniczych, których zasady reklamowania określa ustawa Prawo farmaceutyczne. W artykule szerzej omówimy zmiany prawne dotyczące jedynie wyrobów medycznych, do których zalicza się np. okulary korekcyjne, materiały opatrunkowe czy protezy.
Czytaj więcej na temat obowiązków i odpowiedzialności menedżera placówki medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.