Od lat placówki medyczne, dietetycy, fizjoterapeuci czy trenerzy personalni wykorzystują edukowanie o zdrowiu do tworzenia i wzmacniania wizerunku swojej marki usługowej. Sprawdź, jak uczynić z tego atut placówki.
Artykułów dotyczących podnoszenia potencjału zdrowia, leczenia, urazów czy sezonowych alergii jest tak wiele, że trudno o coś unikatowego i bardziej przykuwającego uwagę. Nie zawsze publikowane i popularyzowane informacje są rzetelne, a treść na poszczególnych witrynach czy w postach jest sprzeczna z tym, co publikują konkurenci.
Jednym z pomysłów na budowę wizerunku placówki medycznej jest organizacja eventów prozdrowotnych. To dobre narzędzie do zwrócenia na siebie uwagi, popularyzacji, nagłośnienia ważnego społecznie problemu, ale i również próby jego rozwiązania. Sprawdź, w jaki możesz realizować misję edukacyjną i jakie możesz mieć z tego korzyści?
Event prozdrowotny to spotkanie osób zainteresowanych określoną dziedziną, którzy chcą wziąć udział w wartościowym dla nich programie. To pewien rodzaj usługi rekreacyjnej. Nawet, gdy w grę wchodzi oferowanie usług medycznych, jest to jednak sposób na atrakcyjne spędzenie czasu wolnego. Przyjmując ten tok rozumowania, zadaj sobie pytanie: czy masz pomysł na atrakcje?, czy masz pomysł na aktywną sobotę lub niedzielę? Uczestnicy tego właśnie oczekują. Nawet, jeśli idea jest poważna, a cele edukacyjne – bardzo ambitne, muszą one przybrać postać alternatywnego, zupełnie niecodziennego wydarzenia. Tylko wówczas istnieje szansa na odniesienie oczekiwanego sukcesu.
Wciąż rośnie zapotrzebowanie na rzetelną edukację w dziedzinie zdrowego stylu życia. Społeczna edukacja zdrowotna to zadanie wielu instytucji w naszym kraju, nie tylko szkół, administracji publicznej, organizacji pozarządowych, ale także placówek ochrony zdrowia. Od personelu medycznego słusznie oczekuje się działań edukacyjnych – wszak to lekarze dysponują aktualną, rzetelną wiedzą w zakresie określonych problemów zdrowotnych. Jak zatem je podejmować?
Od wielu lat obserwujemy modę na zdrowie i zdrowy styl życia. W coraz większym stopniu ludzie chcą przejmować odpowiedzialność za własne zdrowie i zapewnić sobie wyższą jakość życia. Otoczeni nowymi mediami Polacy mają coraz większą świadomość w zakresie profilaktyki, ale także wiarę w sens samodzielnych działań na rzecz zdrowia.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Czy chcesz otrzymywać powiadomienia o zmianach prawnych, webinariach i promocjach?
Wyrażając zgodę na otrzymywanie powyższych powiadomień, oświadczam iż zapoznałem/am się z Regulaminem usługi i zgadzam się na stosowanie jego postanowień.