Od lat placówki medyczne, dietetycy, fizjoterapeuci czy trenerzy personalni wykorzystują edukowanie o zdrowiu do tworzenia i wzmacniania wizerunku swojej marki usługowej. Sprawdź, jak uczynić z tego atut placówki.
Jednym z pomysłów na budowę wizerunku placówki medycznej jest organizacja eventów prozdrowotnych. To dobre narzędzie do zwrócenia na siebie uwagi, popularyzacji, nagłośnienia ważnego społecznie problemu, ale i również próby jego rozwiązania. Sprawdź, w jaki możesz realizować misję edukacyjną i jakie możesz mieć z tego korzyści?
Wciąż rośnie zapotrzebowanie na rzetelną edukację w dziedzinie zdrowego stylu życia. Społeczna edukacja zdrowotna to zadanie wielu instytucji w naszym kraju, nie tylko szkół, administracji publicznej, organizacji pozarządowych, ale także placówek ochrony zdrowia. Od personelu medycznego słusznie oczekuje się działań edukacyjnych – wszak to lekarze dysponują aktualną, rzetelną wiedzą w zakresie określonych problemów zdrowotnych. Jak zatem je podejmować?
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!