Dbałość o relacje z pacjentami i ich lojalność jest obecnie bardzo istotna. To już nie rywalizacja cenowa, a budowanie długotrwałych relacji, które przekładają się na wyniki finansowe placówki. Jak zatem prowadzić te działania i analizować, czy są skuteczne?
Skrupulatne i bieżące ewidencjonowanie pacjentów, którym udzielono świadczeń zdrowotnych, pozwala w szybki i łatwy sposób podsumować w skali miesiąca i roku liczbę przyjętych pacjentów. W zaprezentowanym wzorze ewidencji udzielonych świadczeń proponujemy prowadzenie szczegółowej ewidencji dziennej przyjętych pacjentów, na podstawie której następnie można dokonać podsumowania dziennego i miesięcznego.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!