Ujawnienie danych pacjentów, niewłaściwe zabezpieczenia systemów czy brak reakcji na incydenty mogą doprowadzić do poważnych strat finansowych i utraty zaufania. W materiale wideo eksperci tłumaczą, jak zarządzać naruszeniami ochrony danych w placówce medycznej – zgodnie z wymogami RODO i w sposób, który ogranicza ryzyko odpowiedzialności.
Z webinaru dowiesz się:
jakie sytuacje najczęściej prowadzą do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych w podmiotach leczniczych,
jakie obowiązki spoczywają na kierownikach, personelu i Inspektorze Ochrony Danych,
jak przeprowadzić ocenę incydentu, jak go udokumentować oraz kiedy i jak informować UODO i osoby, których dane dotyczą.
Webinar prowadził Patryk Bożyk – prawnik, associate w Kancelarii Fairfield
Pozostało jeszcze 89% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
Aktualne informacje o zmianach prawnych
Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 25 zł netto (30.75 zł brutto)
Prawnik z doświadczeniem w branży farmaceutycznej, specjalizujący się w kompleksowym wsparciu podmiotów sektora life science we wdrażaniu systemów informatycznych. Współpracuje z Kancelarią Fairfield. Skupia się na bieżącej obsłudze producentów produktów leczniczych, wyrobów medycznych, środków spożywczych i produktów kosmetycznych w zakresie przygotowywania, weryfikowania i negocjowania umów dotyczących IT, IP, praw autorskich, aktywności promocyjnych i niepromocyjnych, dystrybucji produktów, współpracy ze środowiskiem ochrony zdrowia, weryfikowania materiałów reklamowych i informacyjnych oraz przygotowywania, weryfikowania i wdrażania procedur prawnych i compliance.