Jak ustrzec się błędów w umowie na przeprowadzenie aukcji internetowej

Dodano: 20 listopada 2016
Jak ustrzec się błędów w umowie na przeprowadzenie aukcji internetowej

Placówka medyczna podpisująca umowę z platformą internetową na obsługę aukcji i licytacji elektronicznej powinna m.in. zwrócić uwagę, w jaki sposób określono obowiązki obu stron, kiedy będą dokonywane płatności oraz jakim sprzętem komputerowym powinna dysponować. Co jeszcze jest istotne?

Korzystanie z elektronicznych trybów dokonywania zamówień, czy organizowania dogrywek w drodze aukcji to - obok przejrzystości - znaczne oszczędności finansowe sięgające od 10 do 30% wartości przedmiotu zamówienia. Dlatego placówki medyczne coraz częściej z nich korzystają. Często też kompleksowo zlecają ich organizację platformie internetowej. Poniżej przedstawiamy, jak uniknąć błędów, podpisując umowę na przeprowadzenie aukcji internetowej.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
aukcje internetowe