Jak ustrzec się błędów w umowie na przeprowadzenie aukcji internetowej

Placówka medyczna podpisująca umowę z platformą internetową na obsługę aukcji i licytacji elektronicznej powinna m.in. zwrócić uwagę, w jaki sposób określono obowiązki obu stron, kiedy będą dokonywane płatności oraz jakim sprzętem komputerowym powinna dysponować. Co jeszcze jest istotne?
Korzystanie z elektronicznych trybów dokonywania zamówień, czy organizowania dogrywek w drodze aukcji to - obok przejrzystości - znaczne oszczędności finansowe sięgające od 10 do 30% wartości przedmiotu zamówienia. Dlatego placówki medyczne coraz częściej z nich korzystają. Często też kompleksowo zlecają ich organizację platformie internetowej. Poniżej przedstawiamy, jak uniknąć błędów, podpisując umowę na przeprowadzenie aukcji internetowej.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
aukcje internetowePodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
