Długofalowe budowanie wizerunku: sprawdź, co ma znaczenie

Poranny wywiad w telewizji śniadaniowej, czołówka dodatku w ogólnopolskim dzienniku, półgodzinna audycja radiowa – a to wszystko z powodu zakupu fotela do badań. Niemożliwe? Wręcz przeciwnie. Oto kilka skutecznych wskazówek, jak zadbać o rozgłos placówki.
Proszę sobie wyobrazić zarządzającego dużym szpitalem położniczo-ginekologicznym, który właśnie kupił dla pacjentek nowoczesne fotele do badań. Wygodne, miękkie, jakby ktoś stworzył je niemal z myślą o relaksie. Miękka skóra fotela dopasowuje się do kształtu ciała pacjentek, a ich ustawienie reguluje się za pomocą podręcznych przycisków. Urządzenia delikatnie masują plecy, dzięki czemu pacjentki nawet nie czują przeprowadzanego badania. Wizyta po raz pierwszy w historii przestaje być krępująca. Zrelaksowaną pacjentkę lepiej się bada. Prawda?
Jak wykorzystać zakup niezwykłych foteli do stworzenia strategii PR i długofalowego budowania wizerunku? Jak informacja o fotelach może przyciągnąć pacjentki? Jak sprawić, żeby kobiety, do których placówka kieruje swoje usługi, się o tym dowiedziały?
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.