Jak rozwinąć kompetencję zarządzania czasem

W realiach funkcjonowania placówki medycznej może zaistnieć wiele sytuacji trudnych do przewidzenia, które okazują się czasochłonne i wymuszają wiele kolejnych działań, rujnujących wcześniejszy harmonogram. Zarządzanie pracownikami i współpracownikami bywa trudnym wyzwaniem. Jak sobie z tym poradzić?
Nie wszyscy mają możliwość w pełni samodzielnej organizacji i zaplanowania zadań do wykonania, jakże często bowiem przełożony nagle narzuca kolejne obowiązki, gdzie to, co pilne niekoniecznie jest tożsame z tym, co ważne. Największy chaos, frustracje i niezdrowe emocje w takich sytuacjach wywołuje takie podejście do zawodowych wyzwań, gdy nie kończy się kolejnych zadań i zaczyna realizować nowe, które nagle wpadły na listę pilnych spraw do załatwienia. Problemy piętrzą się i nie bardzo wiadomo, czy i kiedy doczekają się finału.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.