Jak zyskać wiarygodność w ochronie zdrowia

Coraz częściej placówki kierują się troską o pacjenta i wolą zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa jest potrzebna konkretnej osobie. Dlaczego warto wdrożyć tę metodę w placówkach medycznych?
Pomysłów na funkcjonowanie na konkurencyjnym rynku może być tyle, ile placówek medycznych. Jedni stawiają na niższe niż u konkurencji ceny, a nie na jakość. Bardziej orientują się na masowość niż na długofalowe relacje. Inni stawiają na wąską specjalizację, która opiera się na wysokich kompetencjach doświadczonych fachowców i wysokiej jakości za adekwatnie wysoką cenę. Dodają do tego pakiety usług dodatkowych, gdzie priorytetem jest lojalność pacjentów i wysoki poziom zadowolenia. Jeszcze inni testują wdrożoną politykę zarządzania jakością, gdzie szerokość oferty, kompetencje kadry ewoluują od podstawowych, tanich pakietów po wysoce specjalistyczne, czasem nawet unikatowe na rynku.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.