W czym placówce pomogą badania marketingowe

Badania marketingowe ułatwią proces decyzyjny dotyczący hipotez biznesowych, działań rynkowych i produktowych w ochronie zdrowia. Kosztują mniej, niż nowy produkt czy usługa, której nie zaakceptuje rynek.
Metody jakościowe pozwalają firmie odpowiedzieć na pytania: „jak?” i „dlaczego?” czyli pozwalają poznać szczegółowe motywy zachowań klientów (zarówno jednej konkretnej firmy, jak i firm konkurencyjnych) oraz ich opinie na interesujące dla nas tematy oraz odpowiedzieć na kluczowe pytania w kontekście decyzji, którą zamierzamy podjąć. Umożliwiają zrozumienie punktu widzenia klienta, skupiają się zwykle na jego skojarzeniach, postawach i wyobrażeniach. Metody jakościowe stosowane są dla lepszego zrozumienia zachowań konsumentów.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.