Zastanawiasz się, jak rozpropagować usługi Twojej placówki medycznej, nie naruszając przy tym przepisów? Świat marketingu medycznego jest pełen możliwości, ale również wyzwań związanych zarówno z regulacjami prawnymi, jak i oczekiwaniami pacjentów. Zapraszamy klubowiczów do obejrzenia webinaru, który dostarczy praktycznych rozwiązań i pozwoli odkryć skuteczne strategie marketingowe. Nasza ekspertka dzieli się swoją wiedzą, która pomoże przekształcić te wyzwania w szanse.
Z webinaru dowiesz się:
jakie są główne cele marketingowe dla placówek medycznych i dlaczego są one kluczowe dla ich rozwoju,
co jest dozwolone, a czego należy unikać w promocji i działaniach marketingowych placówek medycznych, aby pozostać zgodnym z obowiązującymi przepisami,
jak skutecznie budować pozytywny wizerunek i reputację Twojej placówki medycznej, aby przyciągnąć i zatrzymać pacjentów,
jakie zastosować strategie i narzędzia marketingowe, takie jak strony internetowe, employer branding oraz media społecznościowe, które pomogą Ci skutecznie docierać do pacjentów i budować zaangażowanie.
Webinar prowadziła Luiza Stroińska, trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, zwłaszcza związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i w szkoleniach kadry menedżerskiej.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
Aktualne informacje o zmianach prawnych
Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu,możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu. Wyślij SMS o treści: WPR na numer 92568. Otrzymasz zwrotnego sms'a z kodem, który wpisz w poniższe pole. Koszt SMSa: 25 zł netto (30.75 zł brutto)
Trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, zwłaszcza związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i w szkoleniach kadry menedżerskiej. Ma dyplom trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży medyczno-farmaceutycznej, dyplom Coacha i jest certyfikowanym konsultantem The Bridge Personality. The Bridge Personality jako jedyny test na świecie, łączy powszechnie uznaną przez środowisko naukowe teorię Wielkiej Piątki z koncepcją typów psychologicznych Junga.