Łódzki portal medyczny – co zyskają przychodnie

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 5 października 2017
Łódzki portal medyczny – co zyskają przychodnie

Sprawdzenie, w której przychodni jest krótsza kolejka do lekarza, dostęp do dokumentacji medycznej, a w dalszej perspektywie rejestracja przez centrum telefoniczne lub elektronicznie do dowolnej przychodni czy wybranego lekarza – to główne funkcjonalności Platformy Cyfrowej Miejskich Centrów Medycznych w Łodzi. Sprawdź, jakie jeszcze korzyści płyną z projektu.

Pomysł na portal wyniknął z potrzeby stworzenia zintegrowanej platformy umożliwiającej dostęp do informacji o wszystkich usługach świadczonych w poszczególnych poradniach prowadzonych przez miejskie centra medyczne. Istotny jest także dostęp do dokumentacji (po spełnieniu określonych rygorów), możliwość rejestracji i zamawiania usług w jednej, „wirtualnej” lokalizacji. Ma być to narzędzie oferujące wielopłaszczyznową integrację poradni w sferze IT. Przy okazji uporządkuje takie zagadnienia, jak bezpieczeństwo danych czy dostęp do informacji o stanie zdrowia. - Dzięki takiej integracji z punktu widzenia pacjenta - mieszkańca miasta wszystkie placówki miejskiej ochrony zdrowia (SPZOZ, dla których podmiotem tworzącym jest miasto Łódź) stałyby się bardziej dostępne, tworząc funkcjonalnie jednolitą platformę – informuje Marcin Masłowski, rzecznik prasowy prezydenta Łodzi.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.