Jak opracować i wdrażać procedury obsługi pacjenta w rejestracji

Procedury obsługi pacjenta coraz częściej pojawiają się w placówkach medycznych. Jednolite zasady postępowania pracowników podczas kontaktu z pacjentem najczęściej dotyczą rejestracji. Sprawdź, jakie możesz odnieść korzyści z uprządkowania pracy rejestratorów.
Skuteczne procedury dostosowane są do specyfiki konkretnej rejestracji. Dlatego dobrze jest opracować własne zasady. Oto wskazówki, które mogą być w tym pomocne.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
