Kontroluj jakość i efektywność pracy rejestracji medycznej

Za jakość obsługi pacjenta w placówce medycznej w dużej mierze odpowiada rejestracja. Z punktu widzenia menedżera placówki konieczna jest więc kontrola efektywności jej pracy, wyłapywanie ewentualnych błędów i ich naprawa. Idealnym narzędziem do tego jest Test Tajemniczego Pacjenta.
Test Tajemniczego Pacjenta (TTP) to stosowana z powodzeniem już od kilkudziesięciu lat metoda sprawdzania jakości obsługi klientów w różnych branżach – finansowej, ubezpieczeniowej, gastronomicznej, a także ochrony zdrowia. W przypadku placówek medycznych pozwala to zweryfikować cały proces obsługi pacjenta – począwszy od zakupu danej usługi, przez zdolności komunikacyjne rejestratorek aż po ich kompetencje dotyczące radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
Czytaj więcej na temat organizacji pracy rejestracji medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.