Profesjonalna rejestracja telefoniczna – jak ją zorganizować

/appFiles/site_102/images/autor/ZeB5W41G3xnNlYL.jpeg

Autor: Katarzyna Łempicka

Dodano: 21 grudnia 2022
Profesjonalna rejestracja telefoniczna – jak ją zorganizować

„To ode mnie nie zależy”, „Nie pomogę Panu/Pani” – takie mało profesjonalne sformułowania wciąż można usłyszeć, dzwoniąc do wielu gabinetów lekarskich i placówek medycznych. Jaką funkcję pełni rejestracja telefoniczna w placówce ochrony zdrowia? Poznaj schematy rozmów telefonicznych i dobre praktyki, które pozwolą w bardziej profesjonalny sposób obsługiwać pacjentów, co przełoży się bezpośrednio na wpływy placówki.

  • Rola rejestracji telefonicznej jest niezwykle ważna w budowaniu pozytywnej relacji z pacjentami i nie należy jej bagatelizować w tym zakresie.

  • Rejestracja telefoniczna jest często pierwszym punktem styku pacjenta z placówką. Jeżeli pacjent z jakiegoś powodu nie dodzwoni się do placówki lub zostanie źle obsłużony, to może to całkowicie zrujnować wizerunek gabinetu w oczach dzwoniącego.

  • Podczas rozmowy i rekomendacji najlepszego dla pacjenta rozwiązania bardzo istotne jest, żeby osoba rejestrująca znała wszystkich lekarzy/specjalistów pracujących w placówce z imienia, nazwiska, specjalizacji oraz wiedziała, jakie mają doświadczenie (w tym, czy obecnie pracują w szpitalu).

  • Czytaj więcej na temat postępowania w rejestracji medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.