Profesjonalna rejestracja telefoniczna – jak ją zorganizować

„To ode mnie nie zależy”, „Nie pomogę Panu/Pani” – takie mało profesjonalne sformułowania wciąż można usłyszeć, dzwoniąc do wielu gabinetów lekarskich i placówek medycznych. Jaką funkcję pełni rejestracja telefoniczna w placówce ochrony zdrowia? Poznaj schematy rozmów telefonicznych i dobre praktyki, które pozwolą w bardziej profesjonalny sposób obsługiwać pacjentów, co przełoży się bezpośrednio na wpływy placówki.
- Rola rejestracji telefonicznej jest niezwykle ważna w budowaniu pozytywnej relacji z pacjentami i nie należy jej bagatelizować w tym zakresie.
- Rejestracja telefoniczna jest często pierwszym punktem styku pacjenta z placówką. Jeżeli pacjent z jakiegoś powodu nie dodzwoni się do placówki lub zostanie źle obsłużony, to może to całkowicie zrujnować wizerunek gabinetu w oczach dzwoniącego.
- Podczas rozmowy i rekomendacji najlepszego dla pacjenta rozwiązania bardzo istotne jest, żeby osoba rejestrująca znała wszystkich lekarzy/specjalistów pracujących w placówce z imienia, nazwiska, specjalizacji oraz wiedziała, jakie mają doświadczenie (w tym, czy obecnie pracują w szpitalu).
- Czytaj więcej na temat postępowania w rejestracji medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.