Szkolenie z kompetencji zarządczych: Jak komunikować się skutecznie i efektywnie z zespołem w placówce medycznej?

Luiza Stroińska
Luiza Stroińska
15.11.2023AKTUALNE
Szkolenie z kompetencji zarządczych: Jak komunikować się skutecznie i efektywnie z zespołem w placówce medycznej?

Zapraszamy do obejrzenia szkolenia prowadzonego przez Luizę Stroińską, poświęconego tematowi „Jak komunikować się skutecznie i efektywnie z zespołem w placówce medycznej?”.

  • Z transmisji webinaru prowadzonego przez Luizę Stroińską dowiesz się, jak komunikować się skutecznie z zespołem w placówce medycznej.

  • Pokonasz bariery komunikacyjne, takie jak obwinianie czy brak uważności w słuchaniu, poprzez budowanie fundamentów dialogu i kontraktu społecznego.

  • Zdobędziesz wiedzę na temat różnych form dialogu, rozmowy partnerskiej oraz kluczowej roli kontraktu w budowaniu efektywnego porozumienia, co może przyczynić się do rozwoju organizacji.

  • Czytaj też: Rola menedżera w procesie komunikacji w placówce medycznej. Co jest ważne?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Autor
Luiza Stroińska
Trener-praktyk. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, zwłaszcza związanych ze sprzedażą, obsługą klienta, komunikacją, budowaniem zespołów, współpracą w zespole, asertywnością, negocjacjami biznesowymi, jak i w szkoleniach kadry menedżerskiej. Ma dyplom trenera biznesu z wieloletnim doświadczeniem w branży medyczno-farmaceutycznej, dyplom Coacha i jest certyfikowanym konsultantem The Bridge Personality. The Bridge Personality jako jedyny test na świecie, łączy powszechnie uznaną przez środowisko naukowe teorię Wielkiej Piątki z koncepcją typów psychologicznych Junga.