Rola menedżera w procesie komunikacji w placówce medycznej. Co jest ważne?
Komunikacja w placówkach medycznych to skomplikowana sieć wzajemnych powiązań, która bardziej przypomina poplątaną pajęczynę niż prostą, hierarchiczną drabinę. Sprawdź, jaka jest rola menedżera w zarządzaniu komunikacją wewnątrz zespołu.
- Kluczową umiejętnością menedżera jest właściwe rozpoznawanie etapu rozwoju pracowników rejestracji i komunikowanie się z nimi w najwłaściwszy sposób.
- Nawiązanie przyjacielskich relacji z lekarzami jest najłatwiejszą drogą do niwelowania negatywnych skutków braku przywiązania.
- Przyjacielskie stosunki z pielęgniarkami i pozostałym personelem medycznym mogą pomóc w uniknięciu wielu nieporozumień.
- Czytaj też: Jak uczyć lekarzy dobrej komunikacji z pacjentem»
- Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.