NFZ wprowadza komunikację elektroniczną
Przejście na komunikację elektroniczną i zminimalizowanie papierowego obiegu dokumentacji podczas kontroli prowadzonych przez NFZ to ważna zmiana w tej procedurze. Sprawdź, czy taki sposób komunikacji uprości, przyspieszy i obniży koszty przeprowadzania kontroli.
Od 1 czerwca podczas kontroli komunikacja między Prezesem Narodowego Funduszu Zdrowia, kontrolerami bądź pracownikami Funduszu niebędącymi kontrolerami a podmiotem kontrolowanym będzie się odbywać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 2 pkt 5 ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną).Jakie dokumenty będą przesyłane e-mailem?
Czytaj więcej o wykonywaniu umów i rozliczeniach z NFZ w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.