NFZ wprowadza komunikację elektroniczną

Przejście na komunikację elektroniczną i zminimalizowanie papierowego obiegu dokumentacji podczas kontroli prowadzonych przez NFZ to ważna zmiana w tej procedurze. Sprawdź, czy taki sposób komunikacji uprości, przyspieszy i obniży koszty przeprowadzania kontroli.
Od 1 czerwca podczas kontroli komunikacja między Prezesem Narodowego Funduszu Zdrowia, kontrolerami bądź pracownikami Funduszu niebędącymi kontrolerami a podmiotem kontrolowanym będzie się odbywać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 2 pkt 5 ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną).Jakie dokumenty będą przesyłane e-mailem?
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
