NFZ wprowadza komunikację elektroniczną

/appFiles/site_102/images/autor/BsC7YHnwlLAKoiR.jpeg

Autor: Eliza Kwapińska

Dodano: 26 czerwca 2019
NFZ wprowadza komunikację elektroniczną

Przejście na komunikację elektroniczną i zminimalizowanie papierowego obiegu dokumentacji podczas kontroli prowadzonych przez NFZ to ważna zmiana w tej procedurze. Sprawdź, czy taki sposób komunikacji uprości, przyspieszy i obniży koszty przeprowadzania kontroli.

Od 1 czerwca podczas kontroli komunikacja między Prezesem Narodowego Funduszu Zdrowia, kontrolerami bądź pracownikami Funduszu niebędącymi kontrolerami a podmiotem kontrolowanym będzie się odbywać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (art. 2 pkt 5 ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną).Jakie dokumenty będą przesyłane e-mailem?

Czytaj więcej o wykonywaniu umów i rozliczeniach z NFZ w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 76% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.