Specjalista ds. COVID-19 – nowe stanowisko w placówce medycznej

W Polsce lawinowo rośnie wzrost zakażeń koronawirusem - dziś już ponad 9 tys. Placówki medyczne nie tylko zmagają się z obecną sytuacją, lecz także starają się minimalizować zagrożenia wśród pracowników. Istotnym wsparciem na czas drugiej fali epidemii jest stworzenie stanowiska związanego z obowiązkami dotyczącymi epidemii, w tym również zapewnienie pracownikom optymalnego psychofizycznego komfortu pracy. Jak to zrobić?
Pojawienie się informacji o pracowniku zakażonym niemal zawsze rodzi stres zarówno dla kierownictwa, jak i osób, które pracują w firmie, niezależnie od stanowiska. Opanowanie strachu i dostarczanie aktualnych, uspokajających informacji to zadanie kierownictwa lub specjalisty ds. COVID-19, który zajmie się stworzeniem i realizacją polityki informacyjnej, w tym zapobieganiu ewentualnemu wybuchowi paniki wśród pracowników. Dotychczasowe doświadczenia, zaobserwowane w jednej z dużych firm w Polsce Wschodniej, pokazują, że w zakresie informowania o zagrożeniu i eliminacji strachu wśród pracowników jest jeszcze wiele do zrobienia
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.