Jak minimalizować konflikty podczas audytu

/appFiles/site_102/images/autor/f7epW8Jb5l0zVrx.jpeg

Autor: Arkadiusz Trela

Dodano: 11 września 2017
Jak minimalizować konflikty podczas audytu

Audyty wewnętrzne są nieodłącznym elementem każdego systemu zarządzania ISO. Pozwalają obiektywnie zweryfikować jego funkcjonowanie oraz dostarczyć informacji o słabościach oraz obszarach do doskonalenia. Co jednak zrobić w sytuacjach problemowych?

Żeby audyty spełniały swoją rolę, niezbędne jest zapewnienie kompetentnych audytorów, czyli osób dysponujących odpowiednią wiedzą, umiejętnościami i cechami osobowymi. Problem jednak w tym, że wiele osób z racji innych obowiązków służbowych, zbytniego obciążenia bieżącą pracą, czy zwykłej niechęci, nie jest zainteresowanych pełnieniem tej funkcji. Można oczywiście wspierać się zewnętrznymi specjalistami z tego zakresu, jednak w większości przypadków placówki medyczne decydują się na wyznaczenie ich z grona własnych pracowników, często nie patrząc na to, czy dana osoba ma ku temu predyspozycje, czy też nie.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
audyt