Jak minimalizować konflikty podczas audytu

/appFiles/site_102/images/autor/Sqwf5HFi2YTO8zL.jpeg

Autor: Arkadiusz Trela

Dodano: 11 września 2017
Jak minimalizować konflikty podczas audytu

Audyty wewnętrzne są nieodłącznym elementem każdego systemu zarządzania ISO. Pozwalają obiektywnie zweryfikować jego funkcjonowanie oraz dostarczyć informacji o słabościach oraz obszarach do doskonalenia. Co jednak zrobić w sytuacjach problemowych?

  • Aby minimalizować konflikty podczas audytu, kluczowe jest zapewnienie otwartej i konstruktywnej komunikacji między audytorem a audytowanym, co pozwala na lepsze zrozumienie celu audytu i redukcję napięć.

  • Należy również dbać o kompetencje audytorów poprzez regularne szkolenia, rozwijanie umiejętności interpersonalnych oraz umiejętność zarządzania trudnymi sytuacjami.

  • Analizowanie sytuacji konfliktowych i wyciąganie z nich wniosków pozwala na opracowanie skutecznych strategii zapobiegania problemom w przyszłych audytach, co sprzyja budowaniu partnerskiej relacji między stronami.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
audytkonflikty