PPK – jakie informacje przekazać pracownikowi

/appFiles/site_102/images/autor/TW6cBmIptFlKD4R.png

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 14 grudnia 2020
PPK – jakie informacje przekazać pracownikowi

Pytania, które się rodzą w związku z pracowniczymi planami kapitałowymi, to m.in. kwestie zawierania umów o prowadzenie PPK i informowania pracowników o tym nowym programie systematycznego oszczędzania na emeryturę. Jak odpowiadać na te wątpliwości pracowników?

Jednym z istotnych elementów umowy o zarządzanie PPK jest postanowienie dotyczące warunków i okresu wypowiedzenia tej umowy. Ważne, aby zawierając umowę o zarządzanie PPK, określić warunki, które muszą być spełnione, aby skutecznie rozwiązać tę umowę.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
PPKwdrożenie PPK