O czym nie można zapomnieć przy wdrożeniu systemu zarządzania jakością

/appFiles/site_102/images/autor/Sqwf5HFi2YTO8zL.jpeg

Autor: Arkadiusz Trela

Dodano: 30 marca 2016
O czym nie można zapomnieć przy wdrożeniu systemu zarządzania jakością

Decyzja o wdrożeniu systemu zarządzania wg ISO w placówce medycznej jest jednym z kluczowych elementów procesu wdrożenia systemu zarządzania. Żeby jednak wdrożenie spełniło oczekiwania i przyniosło organizacji wartość dodaną w postaci skutecznego i „łatwego w obsłudze” systemu, musi ono być wpierw odpowiednio zaprojektowane.

Podczas projektowania systemu zarządzania w placówce medycznej warto zwrócić szczególną uwagę na sam moment podjęcia decyzji o wdrożeniu systemu. Nie jest on bez znaczenia, gdyż obok zapewnienia świadomości personelu, stabilności organizacyjnej, chęci standaryzacji i podnoszenia jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych w dużej mierze decyduje o powodzeniu, lub też nie, całego projektu wdrożeniowego.

Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
zarządzanie jakością