O czym nie można zapomnieć przy wdrożeniu systemu zarządzania jakością

Decyzja o wdrożeniu systemu zarządzania wg ISO w placówce medycznej jest jednym z kluczowych elementów procesu wdrożenia systemu zarządzania. Żeby jednak wdrożenie spełniło oczekiwania i przyniosło organizacji wartość dodaną w postaci skutecznego i „łatwego w obsłudze” systemu, musi ono być wpierw odpowiednio zaprojektowane.
Podczas projektowania systemu zarządzania w placówce medycznej warto zwrócić szczególną uwagę na sam moment podjęcia decyzji o wdrożeniu systemu. Nie jest on bez znaczenia, gdyż obok zapewnienia świadomości personelu, stabilności organizacyjnej, chęci standaryzacji i podnoszenia jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych w dużej mierze decyduje o powodzeniu, lub też nie, całego projektu wdrożeniowego.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
zarządzanie jakościąPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
