Jak kreować wizerunek przychodni

Pozytywny image gabinetu stosunkowo łatwo stworzyć. Niestety można go równie łatwo stracić, szczególnie przejawiając jakiekolwiek działania nieetyczne, np. nieuczciwość wobec pacjenta. O wizerunek należy dbać nieustannie.
Orężem w walce o pacjenta coraz częściej okazuje się wnętrze gabinetu czy przychodni. Budowanie i pielęgnowanie wizerunku powinno być dokładnie przeanalizowane i zaplanowane. Powinien być on zgodny z mottem i wizją firmy oraz jej celami strategicznymi. Image to jeden z kluczowych aktywów firmy. W przypadku usług medycznych może okazać się, że reputacja i pozytywny wizerunek, to cały majątek firmy. Kiedy zostanie podważony, placówka może stanąć przed poważnym problemem.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.