Wyróżnij się z tłumu – współpraca służb public relations, lekarzy i placówek medycznych

Nieodpowiednie wypromowanie siebie lub placówki może być istotną przeszkodą w osiągnięciu sukcesu. Na szczęście zarówno placówki medyczne, jak i lekarze zaczynają rozumieć istotę public relations i autoprezentacji. Świadczy o tym coraz większe zainteresowanie usługami specjalistów z tej branży. Jak więc skutecznie budować wizerunek?
Umiejętność odpowiedniego kreowania własnego wizerunku jest niezbędna do osiągania sukcesów zarówno przez firmy, jak i osoby. Coraz częściej placówki medyczne korzystają z pomocy specjalistów public relations, z kolei lekarze uczestniczą w szkoleniach z autoprezentacji. Także podczas procesów coachingowych lekarze zgłaszają, że mają problem z odpowiednim wypromowaniem siebie i przez to nie osiągają sukcesów, jakie są w ich zasięgu. Jak możemy budować wizerunek?
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.