Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

Placówki medyczne nie potrafią sprawnie komunikować się z lokalnymi mediami, reagować w przypadku sytuacji kryzysowej, na którą każda placówka powinna być przygotowana, a media wykorzystują ogromne emocje, które towarzyszą nieszczęściom rodzin osób poszkodowanych przez błędy lekarskie czy zatrucia szpitalne.
Dziennikarze i personel medyczny zdają się stać po dwóch przeciwnych stronach w komunikacji z pacjentem. Placówki medyczne zarzucają mediom stronniczość, pogoń za sensacją i przesadne nagłaśnianie rozmaitych zdarzeń, stawiających lekarzy i personel medyczny w negatywnym świetle, obnażając ich niekompetencję, brak kultury osobistej, zaniedbania, alkoholizm itp. Dziennikarze bronią się brakiem ciekawych informacji o wydźwięku pozytywnym – wszak spektakularne sukcesy na miarę przeszczepu twarzy czy pierwszej udanej operacji przerwanego rdzenia kręgowego nie są codziennością.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.