Media w zarządzaniu reputacją placówki medycznej – wyniki raportu

Co piąta polska placówka medyczna nie prowadzi żadnych działań komunikacyjnych, mimo że blisko 70% wszystkich przebadanych instytucji uważa, że wpływają one na zwiększenie liczby pacjentów i poprawę wizerunku. Co robią lekarze, aby dotrzeć do społeczeństwa i być przez niego zrozumianym, pokazuje najnowszy raport medyczny „Media w zarządzaniu reputacją placówki medycznej. O gaszeniu kryzysów i nowoczesnym budowaniu przewagi rynkowej”, autorstwa agencji Medica PR, medycznej marki Kobold Public Relations.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.