W jaki sposób placówka medyczna powinna współpracować z mediami

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 23 grudnia 2022
W jaki sposób placówka medyczna powinna współpracować z mediami

Znacznie częściej do kontaktów placówek medycznych z mediami dochodzi w sytuacjach kryzysowych, przy przekształceniach organizacyjnych czy prawnych, rozszerzeniu czy ograniczeniu działalności itp. Jak świadomie współpracować z prasą, radiem i telewizją, aby odnosić korzyści wizerunkowe?

  • Placówki medyczne od zawsze budziły zainteresowanie mediów – szczególnie w kontekście krytykowanego od lat systemu ochrony zdrowia, na czele z długimi kolejkami do specjalistów, epidemią COVID-19 czy likwidacją oddziałów np. z powodu braku personelu medycznego.

  • Dla poszczególnych placówek najtrudniejsza jest sytuacja, gdy kontakty z mediami następują jedynie z powodu przewinień lekarzy czy innych zdarzeń dyskredytujących placówkę i utrwalających jej negatywny wizerunek – dzięki mediom w skali ogólnopolskiej.

  • W największych placówkach publicznych od dawna funkcjonują biura rzecznika prasowego, gdzie zarządzanie każdą informacją do komunikowania na zewnątrz odbywa się w ramach ustalonych procedur, ustalonym językiem, w odpowiedniej formalnej formie, bez emocji.

  • Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.