Agencja PR czy specjalista na etacie?

Tylko konsekwentne kształtowanie marki, a nie doraźne, przypadkowe czy sezonowe działania, pozwoli na skuteczne stworzenie strategii komunikacji dla placówki medycznej.
Rynek usług medycznych poszerza się z roku na rok nadspodziewanie dynamicznie; kolejne kliniki specjalistyczne czy centra medyczne znajdują swoje miejsce na rynku. O ile zachowujemy czujność na starcie naszej działalności, monitorujemy oferty konkurencji i ich poczynania, o tyle po roku czy dwóch okazuje się, że bez konkretnych działań marketingowych, wizerunkowych trudno nam się przebić do świadomości nowych klientów.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.