Jak zażegnać kryzys i co jest ważne we współpracy z dziennikarzami

To pacjent jest odbiorcą wszystkich komunikatów o placówce i na tej podstawie ją ocenia. Decyduje także, czy będzie chciał dalej się w niej leczyć czy ją zmienić. Warto pamiętać, że rozmówcy – w tym osoby zarządzające - wpływają na to, jaki portret media stworzą kierowanym przez nich ośrodkom medycznym.
W kryzysie, oprócz dobrego zarządzania, ogromne znaczenie ma skuteczna komunikacja z mediami. To właśnie od niej zależy przyszłe postrzeganie placówki medycznej przez pacjentów oraz ich zaufanie do specjalistów. W kontekście funkcjonowania ośrodka jako przedsiębiorstwa, komunikowanie o kryzysie przez media będzie miało przełożenie na konkurencyjność, a nawet dochodowość.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.