5 sposobów na skrócenie kolejek w poradniach

/appFiles/site_102/images/autor/3aNLoSqC8MOyw0s.jpeg

Autor: Greta Kanownik

Dodano: 27 maja 2016
5 sposobów na skrócenie kolejek w poradniach

Placówki medyczne dążą do zmniejszenia skutków braku dyscypliny wśród pacjentów, np. przed konsultacją wysyłają SMS-y z przypomnieniem. Jakie jeszcze działania można podjąć, aby nie zaburzyć harmonogramu pracy poradni, w sytuacji gdy chorzy coraz częściej nie zgłaszają się na wyznaczone wizyty?

Jedna z prywatnych placówek medycznych w województwie podlaskim obsługuje około 6 tys. pacjentów. Średnio 10% z nich nie przychodzi na umówione wizyty. Nie byłoby problemu, gdyby zgłaszali to wcześniej. Wiele mówi się o prawach pacjenta, ale warto też zacząć rozmawiać o obowiązkach. Dzwonienie do każdego z pacjentów w dzień wizyty, czy pojawi się w poradni, jest dla placówek niewykonalne.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.