Informacja o zasadach bezpiecznego wykonywania pracy dla pracownika wykonującego pracę zdalną

Kodeks pracy zobowiązuje pracodawcę do opracowania Informacji o zasadach bezpiecznego wykonywania pracy dla pracownika wykonującego pracę zdalną. Informację należy opracować z uwzględnieniem wyników oceny ryzyka zawodowego na stanowisku pracy.

W każdym przypadku aktualizacji oceny ryzyka zawodowego informacja  o zasadach bezpiecznego wykonywania pracy dla pracownika zdalnego będzie aktualizowana – w zakresie niezbędnym, wynikającym z aktualizacji oceny ryzyka.

Pobierz informację Informacja o zasadach bezpiecznego wykonywania pracy dla pracownika wykonującego pracę zdalną i dowiedz się więcej o zasadach i sposobie właściwej organizacji stanowiska pracy zdalnej, z uwzględnieniem wymagań ergonomii!

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.