Jak zmniejszyć liczbę skarg pacjentów

Brak możliwości uzyskania pomocy medycznej w dniu zgłoszenia u lekarza rodzinnego, niezadowalająca obsługa pacjenta w rejestracji czy odmowa udzielenia informacji – to najczęstsze skargi pacjentów do Rzecznika Praw Pacjenta. Sprawdź, które z problemów można rozwiązać w prosty sposób, bez zaangażowania dodatkowych środków finansowych.
Rzecznik Praw Pacjenta opublikował raport dotyczący problematyki skarg kierowanych na infolinię Rzecznika. Raport obejmuje lata 2015-2018. W raporcie przedstawiono skargi pacjentów zgłaszane na infolinię Rzecznika. W dużej mierze materia tych skarg dotyczy oczekiwań pacjentów niezrealizowanych przez podmioty lecznicze. Pacjenci oczekują od personelu medycznego profesjonalizmu, udzielania świadczeń zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy medycznej i poszanowania ich praw, których są coraz bardziej świadomi.
Czytaj więcej na temat zasad udzielania świadczeń zdrowotnych pacjentom w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.