Jak planować rozwój pracowników, aby obie strony odnosiły korzyści
Nieodzownie z inwestowaniem w rozwój pracowników wiąże się zabezpieczenie pracodawcy na wypadek odejścia tegoż z wyższymi, nowo nabytymi kompetencjami – chodzi o umowy lojalnościowe. Jak się angażować w rozwój pracownika?
Jeśli celem procesu poszerzania wiedzy jest poprawa funkcjonowania w zespole, strukturze, ale i wyższa efektywność pracy, sprawniejsze podejmowanie decyzji czy znajomość innowacyjnych rozwiązań, to właśnie szef, jako wyznaczający cele do osiągnięcia, znający wizję i strategię placówki, powinien wspierać cały proces zarządzania wiedzą w swoim dziale. Zarówno nowo zatrudnionych, jak i pracujących już osób z zespole. Tu scedowanie wsparcia i decyzyjności jedynie do działu personalnego jest błędem. W takich sytuacjach widać wyraźnie, jakie kompetencje miękkie i cechy osobowości ma menedżer, czy umie być oparciem i motywującym mentorem czy nie.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.