Jak usprawnić rejestrację telefoniczną

Próba telefonicznego zapisania się do lekarza często jest skazana na niepowodzenie. Jak w praktyce odbywa się telefoniczna rejestracja pacjentów i jak zwiększać jej dostępność?
W Przychodni Zdrowia KMW Centrum Zdrowia w Szczecinie rejestracja do lekarzy różnych specjalności odbywa się w godzinach od 8.00 do 18.00. Marzena Solska, rejestratorka, informuje, że do dyspozycji pacjentów są dwa telefony, obsługiwane przez specjalnie do nich wydelegowaną osobę. Problemy z dodzwonieniem się mogą wystąpić, ale tylko sezonowo, czyli właśnie wtedy, gdy mamy do czynienia z niemal epidemią grypy.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
przychodnia specjalistycznaPodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
