Jak kontrolować jakość w placówce

/appFiles/site_102/images/autor/TW6cBmIptFlKD4R.png

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 12 lipca 2018
Jak kontrolować jakość w placówce

Zarządzanie jakością w placówce medycznej nierozerwalnie wiąże się z określeniem wyraźnych celów jakościowych, a następnie kontrolą ich realizacji. Jeśli myślisz poważnie o jakości, nie możesz jedynie „kupić” sobie certyfikatu jakości. Dowiedz się, jak szukać odpowiedzi na pytanie, czym jest jakość, w jaki sposób zapewnić tę jakość, jakim kosztem i jaki efekt tych działań będzie zadowalający?

Normy jakościowe wymagają, aby na każdym poziomie organizacji wyznaczyć cele dotyczące jakości. Dodatkowo powinny one korespondować z polityką jakości, która jest głównym dokumentem systemu zarządzania jakością i zwykle zawiera główne cele placówki medycznej. Niemal każdy cel, który określa sposób rozwoju organizacji, jest związany z jakością.

Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
jakośćkontrola