Kiedy rejestratorki mogą pomóc lekarzom w dobie COVID-19

/appFiles/site_102/images/autor/ZeB5W41G3xnNlYL.jpeg

Autor: Katarzyna Łempicka

Dodano: 16 listopada 2020
Kiedy rejestratorki mogą pomóc lekarzom w dobie COVID-19

Dobrze pracująca rejestratorka odciąża personel medyczny nie tylko przy pracy administracyjnej – informując wszystkich pacjentów o obowiązujących obostrzeniach czy pilnując, aby każdy pacjent wypełniał ankietę COVID-19, lecz także chroniąc go przed frustracją pacjentów. Sprawdź, jak usprawnić pracę rejestracji podczas pandemii.

Od marca borykamy się w Polsce z epidemią koronawirusa. Jest to trudny czas zarówno dla właścicieli podmiotów leczniczych, lekarzy, personelu medycznego, personelu pomocniczego, jak i dla pacjentów. Większość placówek medycznych wprowadziła różnego rodzaju obostrzenia, takie jak np. obowiązek noszenia maseczek/przyłbic przez personel oraz pacjentów, wypełnianie przez pacjentów ankiet epidemicznych czy odbywanie wszystkich lub części konsultacji lekarskich w formie teleporady.

Czytaj pozostałe teksty na temat odpowiedzialności zawodowej i uprawnień personelu w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.