Dbamy o jakość świadczonych usług medycznych. Chcemy, aby nasze świadczenia były wykonywane na najwyższym poziomie. Nasze serca i drzwi przychodni są i będą otwarte dla wszystkich potrzebujących. Czy w takim podejściu tkwi sukces wałbrzyskiej przychodni? Rozmowa z LIDIĄ DZIUBEK, wiceprezesem NZOZ Śródmieście-Biały Kamień sp. z o.o. w Wałbrzychu
Certyfikaty ISO czy wiarygodności biznesowej są istotnym elementem pracy nad zapewnieniem dobrego wizerunku i przyszłości SPMZOZ w Słupsku oraz pracowników placówki. Sprawdź, dlaczego warto dbać o dobrą atmosferę w pracy opartą na zaufaniu i kto na tym zyskuje - rozmowa z MARIĄ MAZUR, dyrektorem Samodzielnego Publicznego Miejskiego ZOZ w Słupsku.
Zarządzającym Żagiel Med zależy aby personel, który jest wizytówką przychodni, przychodził do pracy codziennie z uśmiechem. Sprawdź, co można zrobić, aby pracownicy mieli satysfakcję z pracy, wykonywali ją z zaangażowaniem i w ten sposób przyczyniali się do wspólnego sukcesu - rozmowa z DOROTĄ KARCZEWSKĄ, prezes przychodni „Żagiel Med” w Lublinie
Jestem tu obecna cały czas i czuwam nad jakością świadczonych usług. Dbam o pacjentów, personel i dobrą atmosferę w przychodni. W dynamicznym rozwoju pomaga nam spersonalizowane podejście i szacunek do pacjenta. Zobacz, jakie jeszcze działania przynoszą efekty - rozmowa z lek. med. JOLANTĄ KLEMENS, prezes zarządu Przychodni PSYCHOmedical w Bielsku-Białej
Wciąż poprawiamy komfort pobytu pacjentów w placówce. Uruchomiliśmy e-rejestrację, ale z wizyt w poradni korzysta duża grupa starszych osób, dla których to rozwiązanie jest trudne. Ta droga dotarcia do specjalisty wymaga więc edukacji, która zmieni dotychczasowe przyzwyczajenia. Jakie jeszcze działania placówka podejmuje na rzecz pacjentów - rozmowa z IRENĄ KIERZKOWSKĄ, dyrektor naczelną Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Olsztynie
Przy podejmowaniu wszelkich działań – inwestycyjnych czy modernizacyjnych – warto myśleć przede wszystkim o podniesieniu poziomu bezpieczeństwa pacjenta. Pokazuje to przykład zakopiańskiej placówki. Skorzystaj z tych doświadczeń i dowiedz się, jak zwiększać jakość usług medycznych - rozmowa z KRYSTYNĄ WALENDOWICZ, dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem.
Praca nad nową strategii działalności placówki jest dostosowana do założeń planowanej reformy ochrony zdrowia. W związku z sytuacją demograficzną dyrekcja chce także rozwijać kompleksową opiekę nad pacjentami w podeszłym wieku. Sprawdź, jaką rolę w tym procesie odgrywa dobra współpraca z personelem. Rozmowa z EDWARDEM LEWCZUKIEM, dyrektorem SPZOZ Szpitala Neuropsychiatrycznego im. prof. Mieczysława Kaczyńskiego w Lublinie
Niewątpliwym atutem placówki jest utrzymujący się niezmiennie od lat wysoki standard usług medycznych. Jest to ogromną zasługą profesjonalnej kadry medycznej. Oto co jeszcze zapewnia szybką i wiarygodną diagnostykę - rozmowa z dr n. med. MARIANEM PRZYLEPĄ, dyrektorem naczelnym Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 4 w Lublinie.
Nasz sukces to wypadkowa doboru odpowiedniej kadry menedżerskiej, lekarskiej i personelu medycznego. To także dobra współpraca z organem założycielskim. Cały czas mamy świadomość, że polityka zdrowotna się zmienia. Zwiększa się też konkurencyjność, a co za tym idzie – rosną wymagania, jakie musimy spełnić - rozmowa z JANUSZEM HORDEJUKIEM, dyrektorem SPZOZ w Parczewie.
Najważniejszym zadaniem na dziś jest przegląd polityki państwa w zakresie wydawania funduszy i zysku, który możemy z tego tytułu osiągnąć, z myślą o pacjentach. Powinniśmy stosować zasadę – wydajemy dwa razy więcej pieniędzy, więc musimy uzyskać dwa razy większe efekty - rozmowa z JAKUBEM SZULCEM , ekspertem ds. ochrony zdrowia EY , byłym sekretarzem stanu w Ministerstwie Zdrowia.
NFZ nie powinien podnosić kryteriów, które decydują o przyznaniu i wycenie świadczeń. Tak naprawdę to rynek weryfikuje jakość świadczonych usług medycznych i profesjonalizm kadry medycznej - rozmowa z TOMASZEM PĘCHERZEM, przewodniczącym zespołu ds. opracowania raportu o możliwościach uproszczenia regulacji dotyczących wykonywania działalności leczniczej, prezesem Fundacji Watch Health Care.
W systemie ochrony zdrowia potrzeba kompetentnej kadry zarządzającej. Niezbędne są wysokie kwalifikacje i doświadczenie. Wtedy można wdrażać innowacyjne pomysły. Oto, jak placówki mogą włączyć się w inicjatywę zespołu Młodzi Menedżerowie Medycyny - rozmowa z Ligią Kornowską, pomysłodawczynią i współzałożycielką Zespołu Młodych Menedżerów Medycyny.
Przychodnia MediSpace umożliwi pacjentom wideorozmowy z lekarzami, podczas których skonsultują wyniki badań, omówią efekty stosowanej terapii czy swoje obawy. Dzięki tej usłudze placówka może zaangażować do pracy najlepszych specjalistów, także spoza Polski. Co jeszcze zyska? rozmowa z dr. hab. med. MICHAŁEM WSZOŁĄ, dyrektorem medycznym Przychodni Lekarskiej MediSpace w Warszawie
Prowadzimy profile placówki na portalach społecznościowych. Ta praca przynosi nam coraz więcej nowych wiadomości. Pacjenci odwiedzają te miejsca, dzielą się z nami opiniami i zwracają się z prośbami o udostępnienie określonych informacji. Dzięki temu zyskujemy bezcenną wiedzę, którą wykorzystujemy, żeby podnosić jakość usług - rozmowa z Ryszardem Pankiewiczem, rzecznikiem prasowym Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Zamościu
Osiąganie sukcesów jest możliwe tylko dzięki kadrze zarządzającej o wysokich kwalifikacjach, dla której celem nadrzędnym jest dobro organizacji. Menedżer swoim entuzjazmem i siłą przekonywania musi tę kadrę porwać do działania - rozmowa z DARIUSZEM OLEŃSKIM, dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!