Podpis elektroniczny musi być zintegrowany z istniejącym systemem

Podjęcie decyzji o zrezygnowaniu z dokumentacji papierowej w placówce medycznej wymaga przede wszystkim wdrożenia standardu elektronicznego dokumentu medycznego, określającego m.in. format dokumentu oraz kryteria poprawności procesów przetwarzania danych medycznych i zarządzania dokumentacją medyczną w postaci elektronicznej.
Do złożenia podpisu elektronicznego potrzebna jest indywidualna karta, czytnik karty oraz odpowiednie oprogramowanie. Wszystkie te elementy zapewniane są przez dostawcę podpisu elektronicznego, ale muszą zostać odpowiednio zintegrowane z systemem komputerowym, w którym jest prowadzona dokumentacja medyczna.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
