Przygotowanie pracowników do pracy z pacjentami - co jest istotne

Rejestratorki, które dobrze wykonują swoje obowiązki i znają prawa pacjenta, to dziś podstawa funkcjonowania placówek medycznych. Oto jak właściwie przygotować pracowników do pracy z pacjentami i zyskać pewność, że spadnie liczba skarg pacjentów.
Pacjent pojawia się w placówce medycznej najczęściej nie, gdy tego chce, ale gdy jest do tego zmuszony. Już ta sytuacja może powodować u niego duży stres i być bardzo niekomfortowa. Każde zachowanie recepcjonisty, który jako pierwszy ma kontakt z pacjentem, może wywołać u niego dodatkowe rozdrażnienie.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
