Jak panować nad emocjami w zarządzaniu

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 5 listopada 2018
Jak panować nad emocjami w zarządzaniu

Rozwinięta inteligencja emocjonalna jest niezbędna do osiągnięcia sukcesu. Wywieranie presji na ludzi, wymuszanie zachowań i krzyk czy krytyka nie sprawdzają się. Jak zdobywać zaufanie i pożądaną pozycję w oczach pracowników?

Im bardziej skomplikowana jest oferta placówki, tym trudniej podejmować pacjentom decyzje (co niejednokrotnie jest związane z koniecznością poniesienia sporych wydatków). Dlatego coraz tym cenniejsze są kompetencje osób bezpośrednio konfrontujących się z pacjentem (w rejestracji, przez telefon), ale również w gabinecie. Uwzględnianie czynnika emocjonalnego w procesie podejmowania decyzji przez usługobiorców jest koniecznością, nie tylko dla pracowników rejestracji i lekarzy.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.