Czy teleporady pozostaną w placówkach po COVID-19
Telemedycyna z powodu pandemii COVID-19 zaczęła się popularyzować. Nie oznacza to jednak, że już się upowszechniła, a wszyscy pacjenci – ale i lekarze – nader chętnie z niej korzystają. Sprawdź, co jeszcze można zrobić, aby to nowe rozwiązanie lepiej funkcjonowało.
Ponad 30% Polaków skorzystało z teleporady medycznej w czasie epidemii koronawirusa (przez telefon bądź Internet), na ogół na NFZ, korzystając z publicznych placówek. Jednak połowa z tej grupy niechętnie kontynuowałaby taką formę kontaktu z lekarzem, wybierając osobisty. Ci, którzy nie zamierzają wcale korzystać z telemedycyny (15% badanych), woli samoleczenie lub poradę w aptece. Jeszcze większa grupa (17%) zadeklarowała, że nie wierzy w porady lekarskie online.
Czytaj więcej na temat zasad udzielania świadczeń zdrowotnych pacjentom w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.