Jak rozwijać kluczowe kompetencje menedżera

Menedżerowie, którzy zdobywali wiedzę kilkanaście lat temu, pamiętają podstawy zarządzania i treningu kierowniczego, gdzie najważniejszymi kompetencjami menedżerskimi było zarządzanie personelem (w tym grupą, na różnych etapach jej rozwoju), nadzorowanie, motywowanie, organizowanie, zarządzanie budżetem. Co jest ważne obecnie?
Z czasem konieczne stało się rozwijanie wiedzy i umiejętności w kierunku współdzielenia decyzyjności i odpowiedzialności – zarządzanie partycypacyjne – oraz szerokie kompetencje w zakresie zarządzania projektami i organizacji prac projektowych (często koordynując prace firm outsourcingowych i pracowników, a nie realizując je samodzielnie). To połączenie umiejętności planowania, realizacji i raportowania, wraz z wiedzą z zakresu SCRUM w zakresie zarządzania procesami.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.