Aktywne filtry:
Wyłącz filtry

Lista audytowa: Rozmowa z pacjentem jako element wspomagający terapię

Autor:
Monika Dłużewska

Dodano: 5 lipca 2022
Monika  Dłużewska
Monika Dłużewska
Epidemiolog w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, absolwentka Wydziału Lekarskiego w Zakresie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Łodzi, Studium Podyplomowego Organizacji, Zarządzania i Ekonomiki w Opiece Zdrowotnej (Szkoła Zdrowia Publicznego Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi oraz studiów specjalizacyjnych Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy-Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Więcej o autorze »
listy audytowe

Rozmowa z pacjentem dostarcza wiedzy lekarzowi/pielęgniarce, pozwala na stworzenie właściwego schematu leczenia chorego. Właściwa komunikacja personelu z pacjentem obniża u niego stres, daje poczucie bezpieczeństwa i inicjuje/stymuluje motywację pacjenta do leczenia.

Lista audytowa pomoże placówce medycznej w weryfikacji poprawności działania procedury i pozwoli opracować ewentualne działania korygujące.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Certyfikat rzetelności Laur zaufania SMB logo Top firma
   

Klub Menedżera

   

Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia
i korzystaj z benefitów!

   Zobacz ofertę
   

Klub Menedżera