Jak skutecznie prowadzić audyt w placówce

Audyt wewnętrzny pomoże menedżerom placówek medycznych budować przewagę konkurencyjną na rynku świadczeń medycznych oraz doskonalić jakość działania. Jest informacją, na bazie której można budować nową wartość dodaną dla pacjenta. Jak jeszcze może pomóc w podjęciu właściwych działań rozwojowych?
Audyt prowadzony w placówce medycznej jest kojarzony z badaniem dokumentów finansowych i orzekaniem na ich podstawie o kondycji finansowej czy przeglądem standardów funkcjonujących po wdrożeniu określonych norm ISO. Niektórzy zamiast określenia „audyt” używają zamiennie słowa „audit”, zapożyczonego z języka angielskiego. Podkreślają w ten sposób wyjątkowość i specyfikę określonego typu przeglądu. W każdym z tych przypadków audyt jest przeglądem procesów, procedur wykonywanych przez niezależną osobę, która ma określone kompetencje merytoryczne oraz psychospołeczne, w tym umiejętność słuchania, analizowania.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.