Aktywne filtry:
Wyłącz filtry

Rozmowa z pacjentem jako element wspomagający terapię – procedura edukacyjna

Autor:
Monika Dłużewska

Dodano: 5 lipca 2022
Monika  Dłużewska
Monika Dłużewska
Epidemiolog w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, absolwentka Wydziału Lekarskiego w Zakresie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Łodzi, Studium Podyplomowego Organizacji, Zarządzania i Ekonomiki w Opiece Zdrowotnej (Szkoła Zdrowia Publicznego Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi oraz studiów specjalizacyjnych Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy-Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Więcej o autorze »
procedura 3

Rozmowa z pacjentem dostarcza wiedzy lekarzowi/pielęgniarce, pozwala na stworzenie właściwego schematu leczenia chorego. Właściwa komunikacja personelu z pacjentem obniża u niego stres, daje poczucie bezpieczeństwa i inicjuje/stymuluje motywację pacjenta do leczenia.

Celem procedury jest edukacja personelu medycznego podmiotu leczniczego w zakresie przeprowadzania rozmowy z pacjentem. Jest to skuteczny element wspierający terapię. 

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Certyfikat rzetelności Laur zaufania SMB logo Top firma
   

Klub Menedżera

   

Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia
i korzystaj z benefitów!

   Zobacz ofertę
   

Klub Menedżera