Aktywne filtry:
Wyłącz filtry

Procedura mycia pomieszczeń socjalnych dla personelu

Autor:
Monika Dłużewska

Dodano: 27 października 2020
Monika  Dłużewska
Monika Dłużewska
Epidemiolog w Państwowej Inspekcji Sanitarnej, absolwentka Wydziału Lekarskiego w Zakresie Zdrowia Publicznego Akademii Medycznej w Łodzi, Studium Podyplomowego Organizacji, Zarządzania i Ekonomiki w Opiece Zdrowotnej (Szkoła Zdrowia Publicznego Instytutu Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera w Łodzi oraz studiów specjalizacyjnych Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy-Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Więcej o autorze »
procedura 2

Pracodawca ma obowiązek zapewnić swoim pracownikom pomieszczenie socjalne – chodzi o pokój socjalny dla personelu, służący do spożywania posiłków, wypoczynku personelu.

Celem procedury jest utrzymanie we właściwym stanie higieniczno-sanitarnym pomieszczenia socjalnego i ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Certyfikat rzetelności Laur zaufania SMB logo Top firma
   

Klub Menedżera

   

Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia
i korzystaj z benefitów!

   Zobacz ofertę
   

Klub Menedżera