Pacjent nasz pan – jak skutecznie prowadzić PR placówki medycznej

Usługi medyczne to produkt, od którego atrakcyjności i ceny w dużej mierze zależy liczba osób nim zainteresowanych. Co zrobić, aby pacjent wybrał nas, a nie usługi konkurencyjne? Czy tradycyjne działania marketingowe sprawdzą się również w promocji placówek medycznych?
- Aktywna działalność internetowa i budowanie wizerunku placówki medycznej w sieci pozwala pozyskiwać nowych klientów, ponieważ w procesie wyboru placówki medycznej pacjent w pierwszej kolejności właśnie tam szuka informacji na jej temat.
- Konieczne jest podejmowanie działań o charakterze informacyjnym, czyli docieranie z przekazem zarówno do aktualnych, jak i potencjalnych pacjentów.
- Działania public relations pomagają zbudować relacje placówki medycznej z jej otoczeniem, czyli pacjentami, partnerami i własnymi pracownikami.
- Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.