Przestrzeganie praw pacjenta – czego nie może zabraknąć w działalności każdej placówki

Przeciwdziałanie łamaniu praw pacjenta jest niezwykle istotnym elementem działalności każdej placówki medycznej. Na co zwrócić uwagę, organizując proces udzielania świadczeń zdrowotnych, aby uniknąć naruszania praw pacjentów?
- Pacjenci umieją dochodzić swoich praw i robią to coraz częściej.
- Ważne jest przeciwdziałanie łamaniu praw pacjenta, a zatem takie zarządzanie personelem medycznym, aby nie tylko w sposób właściwy przestrzegać praw pacjentów, ale przede wszystkim wyeliminować możliwość ich naruszenia.
- Przestrzeganie praw pacjenta jest niezmiernie istotne i powinno być podstawą działalności każdej placówki medycznej.
- Czytaj też: Jakie naruszenia trafiają do Rzecznika Praw Pacjenta»
- Czytaj więcej na temat praw pacjentów w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.