Szkolenie będzie dostępne w kwietniu!
Podczas szkolenia dotyczącego roli pacjenta w monitorowaniu usług medycznych uczestnicy poznają metody aktywnego zaangażowania pacjentów w procesy oceny i poprawy jakości opieki zdrowotnej. Omówimy, jak skutecznie zbierać i analizować informacje zwrotne od pacjentów, a także jak te dane mogą wpływać na poprawę usług medycznych. Zrozumiesz, w jaki sposób zaangażowanie pacjentów w ocenie satysfakcji oraz zgłaszaniu problemów zdrowotnych może pomóc w identyfikacji obszarów wymagających interwencji, a także jak wspierać procesy decyzyjne w placówkach medycznych w celu dostosowania opieki do indywidualnych potrzeb pacjentów.
Jakość powinna wpisywać się w strategię każdej placówki medycznej. Punktem wyjścia do poprawy jakości usług medycznych może być kilka istotnych usprawnień. Zobacz, jakie proste działania warto podjąć już teraz.
Mottem naszej działalności są słowa: „Aby powrót do zdrowia przebiegał w przyjaznej atmosferze, z zapewnieniem intymności, godności i poszanowania praw pacjentek, ich dzieci i rodzin”, a najlepszą promocją hasło: „Od pierwszych dni życia dla Ciebie”. Poznaj receptę na sukces Szpitala Specjalistycznego im. św. Rodziny w Warszawie - rozmowa z DARIUSZEM MALCZYKIEM, zastępcą dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. św. Rodziny w Warszawie.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!