W dobie rosnących zagrożeń, łatwego dostępu do wiedzy, coraz większej świadomości i roszczeniowości pacjentów korygowanie błędów bez zapobiegania ich wystąpieniu na dłuższą metę nie ma racji bytu. Od placówek medycznych oczekuje się bezpieczeństwa. Jest to zarazem podstawowe prawo przysługujące pacjentowi. Sprawdź, jak go zapewnić.
Zachęcamy do lektury nowego dodatku - "Akademii Menedżera", którego celem jest pomoc w rozwoju kompetencji zarządzających. Dodatek będziemy zamieszczać co miesiąc, do pobrania w formacie PDF. W ochronie zdrowia często mamy do czynienia z sytuacją mobbingu wśród współpracowników. Czy jako menedżer musiałeś zapobiec takim zjawiskom, za które zawsze odpowiedzialność ponosi pracodawca? O tym w najnowszym dodatku "Akademia Menedżera".
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!