Menedżer pełni w firmie wiele ról, co wymaga nieustannego rozwoju i dokształcania się. Dowiedz się, jak zwiększać efektywność w pracy, lepiej zarządzać zespołem i swoją pracą.

Zapowiedzi konferencji

Kalendarz Spotkań Menedżerów Ochrony Zdrowia 2019

W 2019 roku stałych Czytelników zapraszamy do bezpłatnego udziału w cyklu Spotkań Menedżerów Ochrony Zdrowia 2019 przygotowanego we współpracy z Mazowieckim Centrum Biznesowym – organizatorem konferencji dla kadry zarządzającej w ochronie zdrowia. Wspólnie z naszym partnerem zapraszamy Państwa do udziału w 12 regionalnych Forach Menedżerów Służby Zdrowia oraz Ogólnopolskim Forum Zarządzających w Medycynie i Kongresie Zarządzania w Ochronie Zdrowia. Udział na naszych stałych Czytelników w każdym z tych wydarzeń jest BEZPŁATNY po wcześniejszym zarejestrowaniu się. Informacje na temat poszczególnych spotkań będziemy zamieszczać na bieżąco. Już dziś wpisz wybrane wydarzenia do swojego kalendarza! Kalendarz Spotkań Menedżerów Ochrony Zdrowia 2019 dostępny po zalogowaniu.

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Zapowiedzi konferencji »

Rozwój kompetencji zarządczych

Akademia Menedżera 48: Dlaczego rozwijać inteligencję emocjonalną

Wybuchowy szef czy szefowa, nie panujący nad tym, co i jak mówi, nieprzewidywalny i o zmiennych nastrojach - to zmora pracowników w niejednej firmie. Bywa to także problemem szefa, gdy np. najzdolniejsza osoba w zespole nie panuje nad emocjami i jest przez to trudna we współpracy. W czym może pomóc praca nad inteligencją emocjonalną?

Akademia Menedżera 47: Jak rozwiązywać konflikty w placówce

Nie zawsze istnieje możliwość zrealizowania jednocześnie interesów obu stron, gdy każda z nich forsuje swoje rozwiązania. Nie zawsze sytuacje konfliktu mają podłoże merytoryczne – czasem po prostu konfrontacja biznesowa nie ma zbyt wiele wspólnego z racjonalnym argumentowaniem, bardziej ze ścieraniem się emocji. Jaką postawę możemy przyjąć w sytuacji konfliktowej?

Akademia Menedżera 46: Nieodwołane wizyty – jak edukować pacjentów

Nie tylko publiczne placówki medyczne, ale i te prywatne borykają się z powszechnym problemem niezrealizowanych wizyt pacjentów, którzy ich nie odwołali. To spory mankament organizacyjny dla placówki medycznej, ale i frustracja dla innych pacjentów, którzy na wizytę u lekarza muszą czekać dłużej, gdy grafik specjalisty jest wypełniony do cna. Sprawdź, jak sobie radzić z tym problemem.

Zobacz wszystkie dokumenty z działu Rozwój kompetencji zarządczych »

Spis treści Czytaj e-wydanie

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Poznań 11.lutego.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Warszawa 21.lutego.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Katowice 27.lutego.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »